Skip to main content

Over ons

Het verhaal over ons is dat we bij ANDERS Recruitment Services geloven we in duurzaamheid, diversiteit en een gezonde bedrijfscultuur. We zetten ons in voor een betere wereld door organisaties te helpen de juiste mensen aan te trekken. Onze aanpak is doordrenkt met deze waarden en we zetten ze om in effectieve wervingsoplossingen. Onze unieke aanpak omvat zowel recruitment services als een recruitment platform, speciaal ontworpen voor maatschappelijk verantwoorde ondernemingen.

Ons verhaal is ANDERS

Wij omarmen we de principes van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). We geloven in het creëren van nieuwe rijkdom, het hanteren van transparante ketens, inclusief ondernemen, groene energie, biodiversiteit en een circulaire economie. Als adviesorganisatie hechten we met name waarde aan echte prijzen, transparante ketens en inclusief ondernemen.
Bij al onze diensten staan vier kernwoorden centraal: plannen, kennen, actie en continuïteit. Wij zijn toegewijd aan openheid, transparantie en kwaliteit in de uitvoering van al onze activiteiten. Dit stelt ons in staat om de meeste uitdagingen aan te pakken, en indien nodig, bieden we ook maatwerkoplossingen voor jouw organisatie. Samen kunnen we een verschil maken in de wereld van recruitment.

Missie

Wij willen het recruitment platform zijn voor organisaties die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus nemen. Dit doen we door effectieve corporate recruitment methodes beschikbaar te stellen voor kleinere organisaties.

Ons Team

ANDERS is een initiatief van André Vondeling, en ons team bestaat uit getalenteerde freelancers en ondernemers die zich inzetten om jouw recruitmentbehoeften te vervullen.

Andre:
André is de recruiter en sparringpartner die je als organisatie nodig hebt. Zijn nuchterheid, eerlijkheid en loyaliteit wordt door onze klanten zeer gewaardeerd. Omdat André data gedreven is, laat hij zich niet snel meevoeren door de emotie van het moment. Daarom kan hij altijd op een goede manier meepraten en meedenken om nieuwe plannen of ideeën tot stand te brengen

Herbert:
Market researcher die recruiter is geworden. Herbert ondersteunt onze recruitment met marketing sourcing technieken. Omdat de d-bases die hij gebruikt marketing d-bases zijn benaderen we mensen ook op andere bronnen dan de gebruikelijke. De benadering zelf is ook “anders”. Deze methode is bij uitstek geschikt voor de werving van grotere groepen medewerkers.

Fione:
Communicatie en marketinggoeroe. Sterk in het vertalen van ideeën en concepten naar werkende communicatie of marketing acties. Waarbij ze ook strak in organisatie is en zorgt dat de juiste mensen via de juiste kanalen benaderd worden